15 december 2015 - 19:30 - Marokko
My Hijab, My Business focust zich op het persoonlijke en professionele leven van een drietal populaire mode- en beauty-vloggers: Amena Khan, Nura Afia en Ikram Agantos. Ze zijn jonge, hijab-dragende vrouwen die allen geld verdienen met hun eigen video’s.
Hun YouTube-kanalen lijken simpele hobby’s van jonge modepopjes, maar in werkelijkheid schuilt er een grote commerciële organisatie achter, die van vlogging een miljoenen-business maakt. De drie vloggers ontvouwen zich als onafhankelijke, echte ondernemers, invloedrijke trendsetters met miljoenen volgers, soms ondersteund door de grootste sponsors uit de wereld van fashion en beauty. Hoe is het hen gelukt om een online imperium op te bouwen? Hoe ziet hun dagelijks leven eruit? Hoe verdienen ze hun geld? Wat zijn hun idealen? Waarom kiezen ze voor een leven in de schijnwerpers? En hoe denkt hun omgeving hierover?
Video verwijderd
Racisme in België live op televisie onthuld
Ongelooflijke comeback: Marokko Afrikaans kampioen zaalvoetbal!
Nieuwe baan voor Tarik Sektioui
Anti-Amazigh racisme teistert Marokkaanse voetbal
Marokko bouwt gigantische scheepswerf om Spanje (en Europa) uit te dagen
Veel vluchten naar Marokko geannuleerd
Marokko bouwt gigantische scheepswerf om Spanje (en Europa) uit te dagen
Veel vluchten naar Marokko geannuleerd
Marokko en Algerije wedijveren ook over militair budget
Douanier in joggingbroek! Marokko kijkt verbaasd
Nador maakt van Kariat Arekmane vakantieparadijs
Cannabisthee? Marokko lanceert commercialisering
Marokko zet AI-camera’s in op scholen
Royal Air Maroc start nieuwe directe vlucht