15 december 2015 - 19:30 - Marokko
My Hijab, My Business focust zich op het persoonlijke en professionele leven van een drietal populaire mode- en beauty-vloggers: Amena Khan, Nura Afia en Ikram Agantos. Ze zijn jonge, hijab-dragende vrouwen die allen geld verdienen met hun eigen video’s.
Hun YouTube-kanalen lijken simpele hobby’s van jonge modepopjes, maar in werkelijkheid schuilt er een grote commerciële organisatie achter, die van vlogging een miljoenen-business maakt. De drie vloggers ontvouwen zich als onafhankelijke, echte ondernemers, invloedrijke trendsetters met miljoenen volgers, soms ondersteund door de grootste sponsors uit de wereld van fashion en beauty. Hoe is het hen gelukt om een online imperium op te bouwen? Hoe ziet hun dagelijks leven eruit? Hoe verdienen ze hun geld? Wat zijn hun idealen? Waarom kiezen ze voor een leven in de schijnwerpers? En hoe denkt hun omgeving hierover?
Video verwijderd
Marokkaans koppel laat zoontje achter op luchthaven Barcelona voor vakantie
Zorgen in Marokko: cobra’s losgelaten bij Marrakech?
Positieve boodschap Recep Tayyip Erdoğan aan Koning Mohammed VI
Bank Al-Maghrib meldt waardestijging dirham
Europeanen verzorgen hun glimlach in Marokko
Afrikaanse voetbalbond ontslaat scheidsrechterbaas na klacht Marokko
Marokkaans koppel laat zoontje achter op luchthaven Barcelona voor vakantie
Zorgen in Marokko: cobra’s losgelaten bij Marrakech?
Positieve boodschap Recep Tayyip Erdoğan aan Koning Mohammed VI
Europeanen verzorgen hun glimlach in Marokko
Marokko koopt massaal rundvlees uit Europese Unie
Turkse investeerder moet 190 miljoen dirham ophoesten na ontslag in Marokko
Onvrede in Martil: 5 dirham voor toiletgebruik
Nederland levert hypermoderne LED-verlichting aan Rabat