Zoeken

Marokkaanse tiener uit Europa overleden na eten broodje

4 augustus 2019 - 23:10 - Gemeenschap

©

Een tiener die op vakantie was in Marokko, is eerder deze week aan een voedselvergiftiging overleden na een broodje in Sidi Slimane te hebben gegeten.

Het slachtoffer at een sandwich in een fastfood restaurant in de stad. Bij zijn terugkeer thuis begon hij zich ziek te voelen.

De jongen werd met ernstige maagkrampen naar het ziekenhuis afgevoerd. Bij zijn aankomst verkeerde hij al in een kritieke toestand.

Het lukte de dokters helaas niet om hem te redden. Hij overleed enkele uren na zijn opname in het ziekenhuis.

Reageer op Facebook

Bladna.nl

Bladna.nl - 2019 - Contact - Over Bladna.nl - Privacybeleid - Ons team