Toespraak Koning Mohammed VI op klimaatconferentie COP22
Koning Mohammed VI heeft dinsdag een toespraak gehouden op de klimaatconferentie COP22 in Marrakech. Video!
4 augustus 2016 - 21:30 - Marokko
Marokko heeft het nieuw promotiefilmpje « Open je ogen » voor de COP22. De klimaattop vindt in november in Marrakech plaats.
« Met deze eerste mini documentaire wil de organisatiecomité van de COP22 de natuurlijke rijkdom van Marokko, de diversiteit van de natuur alsook zijn tradities en eeuwenoude kennis op het gebied van milieu tonen », aldus de organisatiecomité in een verklaring. Video!
Lees meer
Koning Mohammed VI heeft dinsdag een toespraak gehouden op de klimaatconferentie COP22 in Marrakech. Video!
Koning Mohammed VI gaat de reis- en verblijfskosten betalen van de staatshoofden van de eilandstaten in de Grote Oceaan en hun delegaties die aan de COP22 zullen deelnemen.
John Kerry wordt in Marokko verwacht. De Amerikaanse staatsecretaris zal op 15 en 16 november in Marrakech zijn voor de klimaatconferentie COP22.
De Marokkaanse activist Saad Abid heeft mensen op straat ondervraagd over de COP22, de klimaattop die in novembre in Marrakech zal plaatsvinden. Saad Abid, die zich al jaren...
Marokkaanse podcaster Mustapha Swinga heeft een leuk filmpje gedeeld waarin hij in het Darija uitleg geeft over de klimaatconferentie COP22 die deze week in Marrakech...