9 september 2015 - 14:30 - Marokko
H&M heeft een nieuwe catalogus uitgebracht. De winkelketen zorgt voor verrassing door voor het eerst een vrouw met een hoofddoek te laten poseren.
Voor de nieuwe collectie ’Denim’ heeft de Zweedse modeketen een vrouw met een hoofddoek, een lange rok en een jasje gekozen.
Op internet wordt het initiatief van H&M reeds toegejuicht. "Eindelijk mensen die aan iedereen denken. Jullie verdienen mijn geld, ik zal met veel plezier bij jullie komen winkelen! Business of niet, we winnen er allemaal aan", leest men onder meer op de Facebookpagina van de groep.
Racisme in België live op televisie onthuld
Ongelooflijke comeback: Marokko Afrikaans kampioen zaalvoetbal!
Nieuwe baan voor Tarik Sektioui
Anti-Amazigh racisme teistert Marokkaanse voetbal
Marokko bouwt gigantische scheepswerf om Spanje (en Europa) uit te dagen
Veel vluchten naar Marokko geannuleerd
Marokko bouwt gigantische scheepswerf om Spanje (en Europa) uit te dagen
Veel vluchten naar Marokko geannuleerd
Marokko en Algerije wedijveren ook over militair budget
Douanier in joggingbroek! Marokko kijkt verbaasd
Nador maakt van Kariat Arekmane vakantieparadijs
Cannabisthee? Marokko lanceert commercialisering
Marokko zet AI-camera’s in op scholen
Royal Air Maroc start nieuwe directe vlucht