9 september 2015 - 14:30 - Marokko
H&M heeft een nieuwe catalogus uitgebracht. De winkelketen zorgt voor verrassing door voor het eerst een vrouw met een hoofddoek te laten poseren.
Voor de nieuwe collectie ’Denim’ heeft de Zweedse modeketen een vrouw met een hoofddoek, een lange rok en een jasje gekozen.
Op internet wordt het initiatief van H&M reeds toegejuicht. "Eindelijk mensen die aan iedereen denken. Jullie verdienen mijn geld, ik zal met veel plezier bij jullie komen winkelen! Business of niet, we winnen er allemaal aan", leest men onder meer op de Facebookpagina van de groep.
Strengere regels voor autoverhuur in Marokko
Drugsbaron Reda Abakrim alias "Turbo" opnieuw voor de rechter
Actrice Sanaa Akroud keert definitief terug naar Marokko
Air Arabia opent nieuwe hub in Tetouan
Marokko scoort laag op levenskwaliteit-ranking
Marokko’s strategie om miljoen Amerikaanse toeristen aan te trekken
Strengere regels voor autoverhuur in Marokko
Drugsbaron Reda Abakrim alias "Turbo" opnieuw voor de rechter
Air Arabia opent nieuwe hub in Tetouan
Marokko scoort laag op levenskwaliteit-ranking
Marokko’s strategie om miljoen Amerikaanse toeristen aan te trekken
Richkid veroordeeld tot doodstraf voor moord in Marokko
Chinese Temu wil Marokkaanse markt veroveren
Grootschalige lastercampagne tegen taxisector Casablanca