Marokko: meisje pleegt zelfmoord omdat moeder haar telefoon afneemt
Een tienermeisje heeft in de wijk Kilito in het Marokkaanse Larache op Nieuwjaar zelfmoord gepleegd door een giftig product te slikken.
31 december 2019 - 20:00 - Marokko
Een verdachte is afgelopen donderdag in Marrakech gearresteerd voor het stelen van de mobiele telefoon van een buitenlandse toeriste.
Het slachtoffer had aangifte gedaan nadat haar mobiele telefoon in Arsat El Houta door een onbekende was gestolen.
Een patrouille snelde ter plekke en wist de dader na een kort onderzoek te identificeren en te arresteren. Tijdens een huiszoeking bij de man werd de gestolen telefoon teruggevonden.
De dief werd in voorlopige hechtenis genomen tot het einde van het onderzoek. De toeriste kreeg haar telefoon terug.
Lees meer
Een tienermeisje heeft in de wijk Kilito in het Marokkaanse Larache op Nieuwjaar zelfmoord gepleegd door een giftig product te slikken.
Een mobiele telefoon die in augustus in Puente la Reina in het noorden van Spanje werd gestolen, is door de Guardia civil in Marokko teruggevonden. De dader kon iets later in...
Een Franse toeriste heeft zaterdag aangifte gedaan van diefstal op het Djemaa El Fna plein in Marrakech. Een zakkenroller maakte de vrouw 5000 euro lichter.
Een slangenbezweerder is door de politie in Marrakech gearresteerd voor het chanteren van een Scandinavische toeriste.
Een vrouw is maandag in Marrakech gearresteerd nadat ze stiekem foto’s had genomen van andere vrouwen in een hamam.