Politieagent neergestoken voor residentie Moulay Rachid
Een politieagent belast met de veiligheid van het residentie van de broer van Koning Mohammed VI, Prins Moulay Rachid, in Rabat, werd vorige week door een onbekende neergestoken.
15 april 2015 - 22:40 - Marokko
Een Marokkaanse man van rond de twintig is er dinsdagavond in geslaagd de residentie van Koning Mohammed VI in Sidi Harazem, regio Fez, binnen te dringen.
De verdachte werd gearresteerd door leden van de Koninklijke Gendarmerie die de residentie bewaakten. Hoe de man binnendrong is niet bekend.
Na controle bleek dat de twintiger onder invloed van alcohol handelde. Hij werd in bewaring genomen voor verder onderzoek.
Begin maart had een 47-jarige man geprobeerd het Koninklijk Paleis in Rabat binnen te dringen. Hij had toen een politieagent die hem wilde tegenhouden neergestoken.
Lees meer
Een politieagent belast met de veiligheid van het residentie van de broer van Koning Mohammed VI, Prins Moulay Rachid, in Rabat, werd vorige week door een onbekende neergestoken.
Een 25-jarige man is in Oujda een moskee binnengelopen in zijn onderbroek. Hij pakte de microfoon vast en begon gebeden op te zeggen.
Twee Spanjaarden zijn vrijdag in Nador, bij de grens met Melilla, door de Marokkaanse douane gearresteerd met drugs. De twee mannen wilden een twintigtal kilo hasj Marokko...
Abdellatif Hammouchi is vrijdag door Koning Mohammed VI aan het hoofd van de nationale veiligheidsdienst DGSN benoemd. Hammouchi is reeds de baas van de Marokkaanse...
Een man met “psychische problemen” heeft geprobeerd de cockpit binnen te dringen van een toestel tussen Parijs en Casablanca.