Zoeken

Man glipt residentie Mohammed VI in Sidi Harazem binnen

15 april 2015 - 22:40 - Marokko

Geschreven door Laila A.

Een Marokkaanse man van rond de twintig is er dinsdagavond in geslaagd de residentie van Koning Mohammed VI in Sidi Harazem, regio Fez, binnen te dringen.

De verdachte werd gearresteerd door leden van de Koninklijke Gendarmerie die de residentie bewaakten. Hoe de man binnendrong is niet bekend.

Na controle bleek dat de twintiger onder invloed van alcohol handelde. Hij werd in bewaring genomen voor verder onderzoek.

Begin maart had een 47-jarige man geprobeerd het Koninklijk Paleis in Rabat binnen te dringen. Hij had toen een politieagent die hem wilde tegenhouden neergestoken.

Lees meer

Politieagent neergestoken voor residentie Moulay Rachid

Een politieagent belast met de veiligheid van het residentie van de broer van Koning Mohammed VI, Prins Moulay Rachid, in Rabat, werd vorige week door een onbekende neergestoken.

Man loopt moskee bijna naakt binnen in Oujda

Een 25-jarige man is in Oujda een moskee binnengelopen in zijn onderbroek. Hij pakte de microfoon vast en begon gebeden op te zeggen.

Gek: Spanjaarden proberen hasj Marokko binnen te smokkelen

Twee Spanjaarden zijn vrijdag in Nador, bij de grens met Melilla, door de Marokkaanse douane gearresteerd met drugs. De twee mannen wilden een twintigtal kilo hasj Marokko...

Abdellatif Hammouchi nieuwe baas Marokkaanse veiligheid

Abdellatif Hammouchi is vrijdag door Koning Mohammed VI aan het hoofd van de nationale veiligheidsdienst DGSN benoemd. Hammouchi is reeds de baas van de Marokkaanse...

Man probeert cockpit vlucht Parijs Casablanca binnen te dringen

Een man met “psychische problemen” heeft geprobeerd de cockpit binnen te dringen van een toestel tussen Parijs en Casablanca.

Bladna.nl

Bladna.nl - 2026 - Contact - Over Bladna.nl - Privacybeleid - Ons team