30 juni 2020 - 18:40 - Marokko
Royal Air Maroc is opnieuw onder vuur komen te liggen. De Marokkaanse luchtvaartmaatschappij heeft nog steeds de beloofde vouchers niet toegekend.
Klanten wiens vluchten werden geannuleerd vanwege de coronavirus pandemie en de sluiting van het luchtruim, wachten al drie maanden op een terugbetaling of een nieuw vliegticket.
Royal Air Maroc beloofde dat de vouchers elektronisch aan de gedupeerde klanten zouden worden toegestuurd, maar dat is nog steeds niet gebeurd.
Een van deze klanten vertelde aan Hespress dat hij een dag voor de sluiting van het luchtruim bij Royal Air Maroc een ticket had gekocht tussen Casablanca en een stad in de Marokkaanse Sahara. Opmerkelijk is dat hij na de versoepeling van de coronamaatregelen enkele dagen geleden een reservatienummer ontving, dit terwijl hij nog steeds geen voucher heeft gekregen.
Meerdere andere klanten van de groep zouden zich in dezelfde situatie bevinden. Allen hopen dat Royal Air Maroc haar beloftes zal nakomen.
Mustapha Hadji kritisch over extra kilo’s en vormverlies Riyad Mahrez
Polisario haalt uit naar steun VAE aan Marokko
Vliegtuig uit Marokko maakt noodlanding in Algerije
Tweede kans voor Hakim Ziyech
Zoon Marokkaanse miljardair koopt villa van 15 miljoen dollar in Miami
Nador: gloednieuw veerbootterminal om Marokkaanse diaspora te verwelkomen
Tweede voedselvergiftiging in minder dan een maand in Marrakech
Oproepen tot annulering Eid ul-Adha in Marokko
Marokko, toekomstig exporteur van drones
Fraude in Marokkaanse verzekeringssector: drie favoriete methodes
Marokko: begraafplaatsen vol, families in nood
Marrakech: moord in villa, meerdere veroordelingen
Twee nieuwe snelwegen gepland in Marokko
Noord-Marokko getroffen door nieuwe aardbeving