25 november 2011 - 18:00 - Marokko
De nieuwe campagne van het Marokkaans toerismeoffice (ONMT), geproduceerd door de groep BDDP Unlimited, is medio november gestart. "Marokko, een land dat je bijblijft", een land waar men diep gemarkeerd van terugkomt, is de nieuwe credo van het ONMT.
Algerijnse U17-vrouwenteam in Marokko voor duel met Atlas Leeuwinnen
Chinese koperreus vestigt zich in Marokko
Uitstekend nieuws voor Hakim Ziyech, Galatasaray licht koopoptie
Marokko: pensioen op 65 jaar?
Afrika Cup 2025 en WK 2030: Stadions die passen bij Marokko’s ambities
Drugssmokkel Marokko-Spanje: "Messi van de Hasj" voor de rechter
Marokko: pensioen op 65 jaar?
De tragische reis van Mustapha (16)
Marokko investeert 400 miljard dirham in treinen: 43 steden verbonden
Morocco Mall: Marrakech zal nog moeten wachten
Marokko: datum Eid ul-Adha 2024
Marokkaanse Ilham Kadri best betaalde CEO in België met 17,3 miljoen euro
Koning Mohammed VI haalt hard uit naar Israël
Nieuw incident met toestel Air Arabia in Tanger