20 maart 2012 - 11:00 - Economie
Een tv-spot van Koutoubia, toonaangever van de Marokkaanse charcuterie, wordt uitgezonden tijdens de wedstrijden van de Spaanse "Primera División".
Het reclamefilmpje van Koutoubia, die probeert de wereldmarkt van halal vlees te veroveren, is te zien tijdens de wedstrijden van FC Barcelona, gevolgd door meer dan 600 miljoen kijkers wereldwijd.
De Marokkaanse leider van charcuterie, die zijn visueel identiteit vernieuwde in 2010 na 25 jaar activiteit, gebruikt 2300 mensen en heeft een jaaromzet van 1,7 miljard dirham.
Verontrustende verdwijning in Zagora
Tanger geteisterd door muggenplaag
XXL-bod voor Hakim Ziyech
Marokko bespreekt GPS-tracking overheidsvoertuigen
Hoge havenfunctionarissen in Noord-Marokko veroordeeld
Cuba eist geld terug van Algerije en Polisario
Engie verlaat kolensector in Marokko
Marokko: stijging prijs gasfles, wanneer?
Marokko zet belangrijke stap in flexibilisering dirham
Luchtvaartindustrie: Marokko concurreert met Europese reuzen
Toerisme Marokko: zorgwekkende daling inkomsten
Marokko: nieuwe trends in vastgoedmarkt
Europa wil strengere regels voor import citrusfruit uit Marokko
Dirham stijgt sterk ten opzichte van de euro