11 augustus 2017 - 18:30 - Marokko
In Casablanca zorgt een nieuwe reclamecampagne voor veel opschudding. Op de affiches worden mensen die geen Engels spreken aangemoedigd om zelfmoord te plegen.
De reclamecampagne van de British Workshop was bedoeld om mensen aan te moedigen Engels te leren maar wordt vandaag uit de stad weggehaald vanwege de snel groeiende controverse.
Op de affiches las men « If you still don’t speak english sir tmout » (Spreek je nog geen Engels, ga dan dood).
Thami Benboujida, directeur van de British Workshop, heeft intussen zijn excuses aangeboden voor de smakeloze affiches. Dat bericht Le360.
Jongetje overleden na beet van zwerfhond in Nador
Marokkaanse imam overlijdt in moskee tijdens gebed
Vakantieganger kookt tajine en zet auto in brand op strand Al Hoceima (video)
Matt Damon ontspant in Marokko na filmopnames
Yusra en haar kinderen op straat gezet (video)
Marokko: de foute effecten van huisvestingshulp
Jongetje overleden na beet van zwerfhond in Nador
Marokkaanse imam overlijdt in moskee tijdens gebed
Vakantieganger kookt tajine en zet auto in brand op strand Al Hoceima (video)
Marokko: de foute effecten van huisvestingshulp
Hakim Ziyech traint in Amsterdam, terugkeer naar Eredivisie?
Belangrijke promotie voor Kroonprins Moulay Hassan
Man wil scheiden, Marokkaanse biedt groot bedrag om hem te houden
Onfrisse praktijken in restaurants Tanger