11 augustus 2017 - 18:30 - Marokko
In Casablanca zorgt een nieuwe reclamecampagne voor veel opschudding. Op de affiches worden mensen die geen Engels spreken aangemoedigd om zelfmoord te plegen.
De reclamecampagne van de British Workshop was bedoeld om mensen aan te moedigen Engels te leren maar wordt vandaag uit de stad weggehaald vanwege de snel groeiende controverse.
Op de affiches las men « If you still don’t speak english sir tmout » (Spreek je nog geen Engels, ga dan dood).
Thami Benboujida, directeur van de British Workshop, heeft intussen zijn excuses aangeboden voor de smakeloze affiches. Dat bericht Le360.
Zon, zee, strand: Martil herovert zijn kusten
Luchthaven Tetouan wordt fors groter
Vrouw rapper Gims verlaat man én Marrakech
Noord-Marokko worstelt met bedelende kinderen
Royal Air Maroc wil luxe voor iedereen
Eeuwen na Al-Andalus keert Arabisch terug in Spanje
Zon, zee, strand: Martil herovert zijn kusten
Luchthaven Tetouan wordt fors groter
Noord-Marokko worstelt met bedelende kinderen
Royal Air Maroc wil luxe voor iedereen
Britten verlaten Costa del Sol voor Marokko
Marokko introduceert mystery guests in hotels
Vrouw van Marokkaanse expat gearresteerd voor overspel in Nador
Trouwen via TikTok: Marokkaanse fkih maken het mogelijk