11 augustus 2017 - 18:30 - Marokko
In Casablanca zorgt een nieuwe reclamecampagne voor veel opschudding. Op de affiches worden mensen die geen Engels spreken aangemoedigd om zelfmoord te plegen.
De reclamecampagne van de British Workshop was bedoeld om mensen aan te moedigen Engels te leren maar wordt vandaag uit de stad weggehaald vanwege de snel groeiende controverse.
Op de affiches las men « If you still don’t speak english sir tmout » (Spreek je nog geen Engels, ga dan dood).
Thami Benboujida, directeur van de British Workshop, heeft intussen zijn excuses aangeboden voor de smakeloze affiches. Dat bericht Le360.
Tanger geschokt: vader valt lerares aan op school
Marokkaanse familie El Ballouti terroriseert België
Ongerustheid in Tanger door grote actie bij Bank Al-Maghrib
Turbo voor de rechter voor moord op echtgenoot Rym Fikri
H&M goes Marrakech in nieuwe collectie
Megaproject gaspijpleiding Marokko-Nigeria start in Dakhla
Tanger geschokt: vader valt lerares aan op school
Ongerustheid in Tanger door grote actie bij Bank Al-Maghrib
Turbo voor de rechter voor moord op echtgenoot Rym Fikri
Megaproject gaspijpleiding Marokko-Nigeria start in Dakhla
Marokkanen in opstand tegen zomertijd
Marokko: 430 km aan HSL-lijnen in 5 jaar
Marokko bouwt gigantische scheepswerf om Spanje (en Europa) uit te dagen
Veel vluchten naar Marokko geannuleerd