17 september 2017 - 18:00 - Cultuur
Het Zweeds-Marokkaans topmodel Kenza Zouiten is het gezicht van de nieuwe publiciteitscampagne « Do You » van Puma.
Het 26-jarig topmodel werd door het wereldbekende sportmerk gekozen voor de herfstcollectie « Luxury Pack Stadium »
« We zijn er trots op dat één van de meest invloedrijke mode-iconen in de Scandinavische landen, Kenza, deelneemt aan het avontuur met Puma Women. De unieke collectie vertegenwoordigt de actieve vrouw die geen stijlcompromis maakt. Dat is precies waar Kenza voor staat », verklaarde Sanna Jakonen, marketingverantwoordelijke van de Duitse sportmerk.
Kenza Zouiten trouwde op 27 juli met Aleks Subosic, met wie ze al acht jaar een koppel vormde. De jonge vrouw zal naar verwachting ook met Puma samenwerken voor de lentecollectie van het merk.
Toerisme Marokko: zorgwekkende daling inkomsten
Oussama El Azzouzi: sterke concurrent voor Sofyan Amrabat
Marhaba 2024 belooft extra druk te worden
Boom hotelsector in Marokko baart zorgen op Canarische Eilanden
Sekstoerisme in Marrakech: AMDH woedend
Marokkaanse militaire uitgaven dalen, Algerijnse uitgaven versnellen
Dounia Boutazout presenteert nieuw seizoen Lalla Laaroussa
Special Forces eist eerste slachtoffer: Nora Gharib geeft op
Zangeres Leigh-Anne Pinnock schittert tijdens soloreis in Marrakech (foto’s)
Saad Lamjarred gestraft door YouTube
Arabische erfenis: Spaanse namen met Marokkaanse roots
Cabaretier Jawad es Soufi maakt carrièrepauze
Egyptische actrice Elham Shahin eert kaftan na kritiek
Unesco-erkening zellige: Marokko en Algerije in conflict