17 september 2017 - 18:00 - Cultuur
Het Zweeds-Marokkaans topmodel Kenza Zouiten is het gezicht van de nieuwe publiciteitscampagne « Do You » van Puma.
Het 26-jarig topmodel werd door het wereldbekende sportmerk gekozen voor de herfstcollectie « Luxury Pack Stadium »
« We zijn er trots op dat één van de meest invloedrijke mode-iconen in de Scandinavische landen, Kenza, deelneemt aan het avontuur met Puma Women. De unieke collectie vertegenwoordigt de actieve vrouw die geen stijlcompromis maakt. Dat is precies waar Kenza voor staat », verklaarde Sanna Jakonen, marketingverantwoordelijke van de Duitse sportmerk.
Kenza Zouiten trouwde op 27 juli met Aleks Subosic, met wie ze al acht jaar een koppel vormde. De jonge vrouw zal naar verwachting ook met Puma samenwerken voor de lentecollectie van het merk.
Vis onbetaalbaar door zomervakantie in Marokko
Israël stuurt "economische ambassadeur" naar Marokko
Marokko onteigent grond voor Apache helikopters
Atlético-ster geniet van vakantie in M’diq (foto’s)
Klacht tegen Ryanair na arrogant incident op luchthaven Tetouan
Toeriste filmt intimidatie in Marokko: "Ik was bang!"
Nieuw powerkoppel: French Montana en prinses van Dubai bevestigen relatie (foto’s)
Spice Girl Mel B trouwt in Marokko
Steen door voorruit auto Cheb Rezki op snelweg
Beelden in Marokko opgenomen Nolan-film ’The Odyssey’ gelekt
Sherine dreigt met rechtszaak na kritiek in Marokko
Kusscène in Tanger leidt tot grote rel
Ticketprijzen comeback Saad Lamjarred in Marokko schokken
Geliefde Marokkaanse presentatrice Kaoutar Boudarraja overleden