17 september 2017 - 18:00 - Cultuur
Het Zweeds-Marokkaans topmodel Kenza Zouiten is het gezicht van de nieuwe publiciteitscampagne « Do You » van Puma.
Het 26-jarig topmodel werd door het wereldbekende sportmerk gekozen voor de herfstcollectie « Luxury Pack Stadium »
« We zijn er trots op dat één van de meest invloedrijke mode-iconen in de Scandinavische landen, Kenza, deelneemt aan het avontuur met Puma Women. De unieke collectie vertegenwoordigt de actieve vrouw die geen stijlcompromis maakt. Dat is precies waar Kenza voor staat », verklaarde Sanna Jakonen, marketingverantwoordelijke van de Duitse sportmerk.
Kenza Zouiten trouwde op 27 juli met Aleks Subosic, met wie ze al acht jaar een koppel vormde. De jonge vrouw zal naar verwachting ook met Puma samenwerken voor de lentecollectie van het merk.
Meest intimiderende dier uit prehistorie ontdekt in Marokko
Inbeslagname illegale valuta in Marokko stijgt explosief
Waarschuwing voor schorpioenen in Al Hoceima
Marokko maakt einde aan belastingvrije import schapen
Onmenselijke wreedheid tegen paarden in Tanger
Algerije beschuldigt Marokko van "smerige mediacampagne"
Marokkaanse celebs ontduiken massaal belasting
Britse actrice openhartig over "vreselijk" huwelijk in Marokko
Marokko onthult geschiedenis met spectaculaire droneshow
French Montana en verloofde op Djemaa El Fna (video)
Amsterdamse geschiedenis met Marokkaanse roots in beeld
Woede om realityshow met komiek die Marokkaanse vrouwen beledigde
Realityster geweigerd bij Marokkaans restaurant
Marokkaanse kaftan, tijdloos icoon in de modewereld