27 mei 2019 - 16:00 - Cultuur
Marokkaanse zenders doen het tegen alle verwachtingen in uitstekend tijdens de maand Ramadan.
Ruim 80 procent van de Marokkaanse kijkers kozen dit jaar voor Marokkaanse zenders, ondanks de ruim duizend beschikbare satellietzenders.
Volgens de kijkcijfers die door Marocmetrie werden vrijgegeven waren de zenders van de publieke omroep SNRT en 2M samen goed voor 84 procent marktaandeel in de twee eerste weken van de Ramadan.
Al Aoula won sinds het begin van de Ramadan vijf punten tijdens de iftar-uren.
Ook kiezen steeds meer Marokkanen voor andere middelen om de zenders te bekijken. Bewijs daarvan is het succes van de app van de SNRT die ruim 2 miljoen mensen per week aantrekt en 2,2 miljoen keer werd gedownload.
Abde Ezzalzouli probeerde Lamine Yamal te overtuigen
Marokko: familiedrama in Sefrou
Royal Air Maroc mikt op XXL vloot voor WK 2030
Algerijnse voetballers maken zich belachelijk in Marokko
Rym Fikri terug met krachtig lied na moord op haar man (video)
Nederlandse ambassadeur in Marokko zingt "Zine Li Aatak Allah" voor diplomaten (video)
Rym Fikri terug met krachtig lied na moord op haar man (video)
Vintage vibes in nieuwe song Samira Said (video)
Abdelmajid Mehdi, een leven in armoede... en een triomf in Parijs
Karima Gouit in zware moeilijkheden na beledigen agent
Malika Ménard betoverend met Marokkaanse kaftan
Rym Fikri reageert op aanvallen schoonfamilie
Britse actrice Cheryl Fergison vertelt over huwelijk met Marokkaan
Twee jaar cel voor makers liedje "Kobi atay" in Marokko