10 maart 2022 - 19:50 - Economie
Om de hervatting van de activiteiten in Marokko te promoten, zal Royal Air Maroc een marketingcampagne lanceren voor drie nieuwe bestemmingen: Miami, Dubai en Tel Aviv.
In het kader van dit initiatief, getiteld "Reisideeën", wil Royal Air Maroc haar routenetwerk uitbreiden om haar klanten een ruime keuze aan bestemmingen aan te bieden.
Lees ook: Royal Air Maroc lanceert nieuwe dienst voor reizigers
De campagne is daarom gebaseerd op drie reisideeën:
– Idee 1: Laat je verrassen en ontdek de prachtige stad Dubai
– Idee 2: Stel je open voor de cultuur in de oude stad van Tel Aviv
– Idee 3: Beleef onvergetelijke momenten en geniet het exotische Miami
Lees ook: Woede onder passagiers vlucht Royal Air Maroc
Vluchten van Casablanca naar Tel Aviv worden door Royal Air Maroc aangeboden voor 4300 dirham. Vluchten van Casablanca naar Miami kosten vanaf 10 april 6300 dirham, inclusief belastingen en toeslagen, terwijl vluchten van Casablanca naar Dubai vanaf 29 april aan 4590 dirham inclusief belastingen en toeslagen zullen worden aangeboden.
Marokkaanse marine onderschept vijf ton hasj voor kust Al Hoceima
Drie mensen verpletterd door lift in hotel in Casablanca
Marokkaanse toerisme richt zich op Gen Z met TikTok-campagne
Tarik Khbabez bevestigt deelname aan Glory Grand Prix
Dit zijn de meest verkochte auto’s in Marokko
Abdelmajid Mehdi, een leven in armoede... en een triomf in Parijs
Dit zijn de meest verkochte auto’s in Marokko
Marokko sterker dan China en Rusland op Europese fosfaatmarkt
Marokko: cafés onder druk
Marokko verwelkomt nieuwe luchtvaartmaatschappij
Dit gaat de tunnel tussen Marokko en Spanje kosten
SDX Energy start productie gas in Marokko
Spanje verliest grote investering aan Marokko
Marokko jaagt op Airbnb-inkomsten