5 mei 2024 - 14:00 - Marokko
Het Marokkaans verkeersbureau (ONMT) lanceert een unieke TikTok-campagne om de aandacht van de Gen Z (Generation Zoomers) te trekken. Tien internationale TikTok-creators met miljoenen volgers werden uitgenodigd voor een "Trend House"-ervaring in Marrakech, Essaouira en Ouarzazate.
Het doel van de campagne is om van Marokko een topbestemming te maken voor jonge reizigers over de hele wereld. De TikTok-creators kregen de kans om de Marokkaanse cultuur te ervaren, lokale lekkernijen te proeven en deel te nemen aan diverse activiteiten. Ze deelden hun ervaringen met hun miljoenen volgers in de vorm van creatieve en inspirerende video’s.
Lees ook: Marokko’s strategie om miljoen Amerikaanse toeristen aan te trekken
De "Trend House"-campagne maakt gebruik van de kracht van influencers en de populariteit van TikTok om de diverse aspecten van het Marokkaanse toerisme te promoten. De focus ligt op "City Breaks" in Marrakech en Essaouira, en "Desert and Oasis Adventures" in Ouarzazate.
Lees ook: Marokkaans toerisme verbreekt records
De ONMT verwacht dat de campagne meer dan 28 miljoen views zal genereren op verschillende sociale media platforms, wat de zichtbaarheid van Marokko bij de Gen Z aanzienlijk zal verhogen.
Marokkaanse helden herdacht in Nederland
Nieuwe ontwikkelingen in zaak rapper die Marokkaanse koninklijke familie beledigde
Marokkaanse blauwe bessen veroveren de wereld
Saad Lamjarred niet welkom in Marokko?
Marokkaanse die "Palestijnse kinderen wilde wreken" tot 45 jaar cel veroordeeld in VK
Oproep tot boycot Mawazine festival
Hotels in Marokko te duur, Marokkanen kiezen buitenland voor vakantie
Marokko: gevangenisstraf voor overspel via WhatsApp
Marokko: gemeentemedewerkster betrapt dankzij vakantiefoto’s
Express scheiding in Marokko: Marokkaanse vrouw licht Nederlandse echtgenoot op
Gezinsvakanties: twee Marokkaanse steden in wereldtop
Marokko: datum Eid ul-Adha 2024 bekend
Marokko versterkt leger met Sea Guardian drones
Marokko veilt zijn schepen