17 september 2017 - 18:00 - Cultuur
Het Zweeds-Marokkaans topmodel Kenza Zouiten is het gezicht van de nieuwe publiciteitscampagne « Do You » van Puma.
Het 26-jarig topmodel werd door het wereldbekende sportmerk gekozen voor de herfstcollectie « Luxury Pack Stadium »
« We zijn er trots op dat één van de meest invloedrijke mode-iconen in de Scandinavische landen, Kenza, deelneemt aan het avontuur met Puma Women. De unieke collectie vertegenwoordigt de actieve vrouw die geen stijlcompromis maakt. Dat is precies waar Kenza voor staat », verklaarde Sanna Jakonen, marketingverantwoordelijke van de Duitse sportmerk.
Kenza Zouiten trouwde op 27 juli met Aleks Subosic, met wie ze al acht jaar een koppel vormde. De jonge vrouw zal naar verwachting ook met Puma samenwerken voor de lentecollectie van het merk.
Einde douaneconflict tussen Mauritanië en Marokko
WK 2030: Marokko alleen met Portugal?
Marokko: cafés onder druk
Afstammelingen Marokkaanse soldaten in Vietnam vechten voor erkenning
Casablanca gaat rioolwater hergebruiken
Het schrijnend verhaal van een Marokkaanse jihadist in de VS
Britse actrice Cheryl Fergison vertelt over huwelijk met Marokkaan
Twee jaar cel voor makers liedje "Kobi atay" in Marokko
Manal Benchlikha schittert in kaftan op Emi Gala in Dubai (foto’s)
Salma Rachid onder vuur in Marokko
Chaos op concert Marwan Khoury in Casablanca
Marokkaanse artiesten: sensatie, geld en buzz op sociale media
Belangrijke steun voor in Marokko vastgehouden influencer Armani
Zangeres Shatha Hassoun onder vuur na "verwerpen" Marokko