18 januari 2018 - 20:44 - Marokko
Vrouwen met een hoofddoek zijn steeds meer aanwezig in publiciteitscampagnes. Ook L’Oréal is zich daar bewust van en heeft opnieuw een moslima gekozen voor de nieuwe collectie "Elvive World of Care".
Amena Khan, bekende blogger in Groot-Brittannië, werd door de cosmeticagigant gekozen voor een spotje van 60 seconden.
"Het is niet omdat men zijn haren niet laat zien dat men ze niet verzorgt! Zodra ik mijn hoofddoek afdoe, zorg ik voor mijn haren, zodat ze er nog stralender uitzien. Is dat niet wat we allemaal willen?", zegt Amena Khan in het filmpje.
In november vorig jaar had L’Oréal al veel kritiek gekregen vanwege een foto van een vrouw met een hoofddoek in een publiciteitsfolder. Het ging toen om de Marokkaanse visagiste en vlogster Salima Aliani.
Marokko kaapt Ihab Goudani El Baraka weg voor Spanje
Arrestatie Dikke Nordin en Ibrahim Akhlal hoogtepunten voor Belgische politie
Marokkaanse Asmaa Boujibar krijgt 300.000 dollar van NASA
Europa waarschuwt voor salmonella in Marokkaanse tijm
Britse actrice Cheryl Fergison vertelt over huwelijk met Marokkaan
Veel bezorgdheid na reeks voedselvergiftigingen in Marokko
Veel bezorgdheid na reeks voedselvergiftigingen in Marokko
Bende die toeristen in Marrakech beroofde aangehouden
Haven Tanger Med verlamd, files vrachtwagens tot aan snelweg
Koppel omsingeld door dorpelingen op verdenking van overspel in Marrakech
Spanje: narcolanchas, een dreiging uit Marokko
VS wil ultramoderne drones aan Marokko verkopen
Kroonprins Moulay Hassan op finale springwedstrijd (video’s)
Marokko wordt wapenproducent en -exporteur