17 juni 2011 - 11:30 - Marokko
De Authenticiteit en Moderniteit Partij (PAM) wil een plaats in de regering et om deze te bereiken treed hij (eindelijk) de wereld van nieuwe informatietechnologieën in.
De PAM zou actief aan een nieuwe verkiezingscampagne werken hopend daarmee een record te breken tijdens de komende verkiezingen van oktober.
Voor deze nieuwe marketingstrategie zal de PAM binnenkort een nieuwe website lanceren en sociale netwerken zoals Facebook en Twitter massief investeren.
De nieuwe campagne komt in aanvulling van de 6000 lokale vertegenwoordigers die hem al een mooi aantal stemmen zal opbrengen tijdens de verkiezingen. De PAM is intussen ook op zoek naar allianties met andere partijen.
Op 15 mei nam Fouad Ali El Himma zijn ontslag van de twee interne commissies van de partij. De man, vriend van de koning en publiek figuur van de PAM, ondermijnde daarbij de partij en zijn plaats in de Marokkaanse politiek.
Sultana veroordeeld in zaak tegen Dounia Batma
Turkse ster Samhini: "Marokko voelt als thuis"
Man in Marokko wordt wakker net voor begrafenis
Algerije lijdt nieuwe nederlaag bij Hof van Arbitrage voor Sport
Marokkaanse vrouwenelftal U17 verplettert Algerije en droomt van WK
Oproep tot boycot concert rapper Balti in Marokko
Man in Marokko wordt wakker net voor begrafenis
Luxe auto’s voor Marokkaanse ministerie van de Digitale Transitie?
Melilla bang voor militaire basis in noorden van Marokko
AstraZeneca-vaccin: Marokkaanse overheid veroordeeld
Tram wordt duurder in Casablanca
Woonhulp Marokko: hit bij Marokkanen in het buitenland
Stadsraadslid Casablanca aangevallen door kat (video)
Hoe IT-consultants in Marokko belasting ontduiken