2 juli 2019 - 20:30 - Economie
Vanaf deze zomer zal Vivo Smartphone zijn succesvolle technologie en designs beschikbaar stellen in Marokko. Dat bericht het bedrijf in een verklaring aan MAP Business.
De gelijklopende samenwerkingen met PUBG, de sponsoring van de Wereldkampioenschappen FIFA Rusland 2018 en Qatar 2022, weerhouden Vivo niet om dit project uit te voeren. De groep is vastbesloten om heel de revolutionaire productenreeks, maar ook de waarden en normen van het bedrijf, te delen met de Marokkaanse consumenten.
Het bedrijf onderscheidt zich met zijn onderzoeks- en ontwikkelingsinitiatieven in de zes onderzoekcentra, gevestigd in de VS en China, die zich focussen op het verbeteren van de hi-tech technologie, en in vier eenheden die de productie van de hoogwaardige toestellen verzorgt. Dit allemaal onder een strenge kwaliteitscontrole.
Vivo Morocco biedt een garantie van maar liefst 18 maanden aan zijn consumenten bij aankoop van één van zijn producten en wordt een sterke concurrent op de Marokkaanse markt dankzij zijn prijs-kwaliteitsverhouding.
Zeilboot gezonken door orka-aanval bij Marokko
Nicki Minaj niet welkom op Mawazine-festival?
In Europa gestolen luxe-auto’s bestemd voor Marokko
Jonge Marokkanen breken met religieuze taboes
WK 2026: waar en wanneer de wedstrijd Marokko-Zambia bekijken?
Cybercriminaliteit: Marokkaanse organisatie opgejaagd
Casablanca komt met hogere tarieven en boetes
Luchthaven Tanger krijgt facelift van 2 miljard dirham
Royal Air Maroc komt met nieuwe routes én nieuwe vliegtuigen
Marokkaanse Dirham licht gestegen ten opzichte van de euro
Heineken vindt nieuwe distributeur in Marokko
Booking dicteert wet aan Marokkaanse hotels
Marokkanen pas vijfde: EU-burgers domineren migratie in België
Rijke Spaanse familie investeert in nieuwe Marokkaanse luchtvaartmaatschappij