11 augustus 2017 - 18:30 - Marokko
In Casablanca zorgt een nieuwe reclamecampagne voor veel opschudding. Op de affiches worden mensen die geen Engels spreken aangemoedigd om zelfmoord te plegen.
De reclamecampagne van de British Workshop was bedoeld om mensen aan te moedigen Engels te leren maar wordt vandaag uit de stad weggehaald vanwege de snel groeiende controverse.
Op de affiches las men « If you still don’t speak english sir tmout » (Spreek je nog geen Engels, ga dan dood).
Thami Benboujida, directeur van de British Workshop, heeft intussen zijn excuses aangeboden voor de smakeloze affiches. Dat bericht Le360.
Marokko-Algerije: Algerijnse zenders boycotten terugwedstrijd
"Trouw me zonder bruidsschat": hashtag leidt tot discussie in Marokko
Sofyan Amrabat: wedergeboorte van een leeuw
Tientallen leerlingen vergiftigd op school in Casablanca
Elektrische voertuigen: Marokko, leider in Afrika... en in Europa?
Marokkaanse helden herdacht in Nederland
Marokko-Algerije: Algerijnse zenders boycotten terugwedstrijd
"Trouw me zonder bruidsschat": hashtag leidt tot discussie in Marokko
Tientallen leerlingen vergiftigd op school in Casablanca
Marokkaanse blauwe bessen veroveren de wereld
Burgemeester in Marokko 12 jaar cel in voor vervalsing en oplichting
Hotels in Marokko te duur, Marokkanen kiezen buitenland voor vakantie
Marokko: gevangenisstraf voor overspel via WhatsApp
Marokko: gemeentemedewerkster betrapt dankzij vakantiefoto’s