18 maart 2015 - 10:03 - Marokko
Marokko werd in Duitsland verkozen tot bestemming die de grootste doorbraak maakte in 2014. De prijs werd uitgereikt door de Duitse bladen Stern en Geo Saison.
Deelnemers aan een peiling van de twee bladen oordeelden dat "het imago van Marokko als toeristische bestemming veruit het beste is" en dat het land "zin geeft om te reizen".
Een steekproef van 6000 lezers namen deel aan de peiling. Dat meldt het Marokkaans verkeersbureau ONMT in een verklaring.
Stern is de grootste Duitse en Europese nieuwsmagazine en drukt ruim een miljoen exemplaren per week. Voor maandblad Geo Saison is dat 1,2 miljoen exemplaren.
Marokkaanse diaspora: vakantie verpest door administratieve rompslomp
Facelift voor meerdere Marokkaanse luchthavens
Marrakech: eindelijk een oplossing voor parkeren?
Kan Marokko de concurrentie aan in de elektrische auto-industrie?
Café van hoge ambtenaar gesloopt in Tanger
Sofyan Amrabat teleurgesteld
Facelift voor meerdere Marokkaanse luchthavens
Marrakech: eindelijk een oplossing voor parkeren?
Café van hoge ambtenaar gesloopt in Tanger
Gedetineerden mishandeld in gevangenis Tetouan?
Marrakech: psychose na fatale voedselvergiftigingen
Nieuwe ontwikkelingen in zaak vrouw aangevallen door zwerfhonden in Casablanca
Marokkaanse CBD-markt in opmars: chocolade, thee, snus...
Eerste directe vlucht Tetouan-Amsterdam landt met succes