18 oktober 2018 - 12:00 - Marokko
Het Marokkaans verkeersbureau ONMT heeft in het Midden-Oosten en India een campagne gestart om de bestemming Marokko te promoten.
In totaal werden 51 reisbureaus uit deze landen in Casablanca en Marrakech uitgenodigd voor een prospectiebezoek.
"Dit initiatief is bedoeld om het toeristisch potentieel van het koninkrijk te vergroten en het familietoerisme uit het Midden-Oosten en India naar Marokko voor volgend seizoen te promoten", volgens de directeur van de regionale afdeling van de ONMT in Abu Dhabi, Mohamed Sadek Chaker.
De vertegenwoordigers van deze agentschappen namen deel aan bijeenkomsten met een honderdtal Marokkaanse toerismeprofessionals over het toeristisch potentieel van Marokko. Toeristenpromotors en vertegenwoordigers van reisbureaus uit de Verenigde Arabische Emiraten, Saoedi-Arabië, Koeweit, Oman, Egypte, Jordanië en India maakten deel uit van de reis.
Marokkaanse diaspora: vakantie verpest door administratieve rompslomp
Facelift voor meerdere Marokkaanse luchthavens
Marrakech: eindelijk een oplossing voor parkeren?
Kan Marokko de concurrentie aan in de elektrische auto-industrie?
Café van hoge ambtenaar gesloopt in Tanger
Sofyan Amrabat teleurgesteld
Facelift voor meerdere Marokkaanse luchthavens
Marrakech: eindelijk een oplossing voor parkeren?
Café van hoge ambtenaar gesloopt in Tanger
Gedetineerden mishandeld in gevangenis Tetouan?
Marrakech: psychose na fatale voedselvergiftigingen
Nieuwe ontwikkelingen in zaak vrouw aangevallen door zwerfhonden in Casablanca
Marokkaanse CBD-markt in opmars: chocolade, thee, snus...
Eerste directe vlucht Tetouan-Amsterdam landt met succes