21 maart 2016 - 19:00 - Economie
De verkoop van alcohol is goed voor 13 procent van de omzet van Marokkaanse supermarktketen Labl’Vie. Dat liet de groep zelf weten.
Volgens l’Economiste is de verkoop van alcohol bij Label’Vie in de laatste maanden sterk gestegen.
De groep spant zich naar eigen zeggen in om de activiteit beter te beheren en stelt zelfs in sommige winkels de verkoop van alcohol opzettelijk te hebben geremd.
De stijging die bij Label’Vie werd opgemerkt is waarschijnlijk te danken aan het besluit van andere supermarktketens zoals Marjane en Acima om geen alcohol meer te verkopen.
Marokko’s tarweleveranciers: Rusland in, Oekraïne out
Kalb el-louz Marokkaans? Woede onder Algerijnse internetgebruikers in Europa
Frankrijk en Marokko begraven conflict met HSL-project
Abde Ezzalzouli probeerde Lamine Yamal te overtuigen
Marokko: familiedrama in Sefrou
Royal Air Maroc mikt op XXL vloot voor WK 2030
Marokko’s tarweleveranciers: Rusland in, Oekraïne out
Dit zijn de meest verkochte auto’s in Marokko
Marokko sterker dan China en Rusland op Europese fosfaatmarkt
Marokko: cafés onder druk
Marokko verwelkomt nieuwe luchtvaartmaatschappij
Dit gaat de tunnel tussen Marokko en Spanje kosten
SDX Energy start productie gas in Marokko
Spanje verliest grote investering aan Marokko