6 april 2011 - 16:02 - Economie
De Zweedse Hennes & Mauritz (H&M), zou besloten hebben in de kader van haar ontwikkelingsstrategie haar netwerk in het buitenland te vergroten. De modeketen denkt eraan zich dit jaar in Marokko te vestigen.
De Zweedse modeketen, die de prijzen van haar producten heeft behouden in 2010 ondanks de stijgende wereldprijzen van katoen, prijzen die haar reputatie maken sinds 1947, heeft haar winst zien dalen van 30% het eerste kwartaal van 2011.
De groep bezit op dag van vandaag een wereldwijde netwerk van 2206 winkels en 59.440 medewerkers. H&M plant 250 nieuwe winkels te openen waarvan de meesten in China, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten zullen worden gevestigd.
Tarik Sektioui staat voor lastige keuzes voor Olympische Spelen
Spectaculair ongeval in Tetouan, taxi stort van klif
300 kilo bedorven vis in beslag genomen in Marrakech
Nieuwe club voor Youssef En-Nesyri?
Marokko: terreurcel ontmanteld, vier arrestaties
Tomatenprijzen in Marokko opnieuw gestegen
Tomatenprijzen in Marokko opnieuw gestegen
Casablanca komt met hogere tarieven en boetes
Luchthaven Tanger krijgt facelift van 2 miljard dirham
Royal Air Maroc komt met nieuwe routes én nieuwe vliegtuigen
Marokkaanse Dirham licht gestegen ten opzichte van de euro
Heineken vindt nieuwe distributeur in Marokko
Booking dicteert wet aan Marokkaanse hotels
Marokkanen pas vijfde: EU-burgers domineren migratie in België