18 januari 2021 - 22:40 - Economie
Het Marokkaanse toerismebureau ONMT heeft een virtueel platform gecreëerd om Marokko weer op de kaart te zetten. Met ‘B2Marruecos’ wil het bureau Marokko weer aantrekkelijk maken voor de Europese markt.
Volgens de Spaanse website Agenttravel blijft Marokko de favoriete vakantiebestemming voor Spanjaarden die buiten Europa reizen. Marokko, dat als de poort van Afrika wordt beschouwd, wil de toerismebranche weer dynamisch maken voor toeristen buiten het koninkrijk.
Met het digitale platform willen de Marokkaanse autoriteiten een connectie maken met Europa. Spaanse reisbureaus kunnen op het platform in contact komen met lokale Marokkaanse leveranciers om informatie in te winnen over het koninkrijk.
Het platform ‘B2Marruecos’ is van plan om informatie en specifieke trainingen te geven aan professionals in het toerisme. Workshops en webinars staan op de agenda om de geïnteresseerden meer kennis te geven over de bestemming. Tevens zullen alle grote evenementen op het platform worden gezet.
Marrakech: eindelijk een oplossing voor parkeren?
Kan Marokko de concurrentie aan in de elektrische auto-industrie?
Café van hoge ambtenaar gesloopt in Tanger
Sofyan Amrabat teleurgesteld
Gedetineerden mishandeld in gevangenis Tetouan?
Marrakech: psychose na fatale voedselvergiftigingen
Kan Marokko de concurrentie aan in de elektrische auto-industrie?
Chinese giganten investeren $910 miljoen in Tanger
Marokko investeert fors in luchtvaart voor WK 2030
Tomatenprijzen in Marokko opnieuw gestegen
Casablanca komt met hogere tarieven en boetes
Luchthaven Tanger krijgt facelift van 2 miljard dirham
Royal Air Maroc komt met nieuwe routes én nieuwe vliegtuigen
Marokkaanse Dirham licht gestegen ten opzichte van de euro