6 november 2016 - 21:10 - Marokko
Noura Afia, een Marokkaanse vlogster, is het nieuw gezicht van CoverGirl. Het bekende make-up merk kreeg veel positieve reacties door een jonge moslima met een hoofddoek te kiezen.
De jonge vrouw deelt sinds 2011 tutorialfilmpjes over make up, het dragen van een hoofddoek en andere modetips. De vlogster uit het Amerikaanse Denver heeft ruim 213.000 volgers op social media.
Noura Afia zal deelnemen aan de campagne #LashEquality en zal onder meer in een publiciteit voor de So Lashy Mascara verschijnen.
Noura noemt het « een droom » en stelt dat ze nooit had gedacht dat moslima’s als mode-iconen zouden worden gekozen.
Toestel Royal Air Maroc aan grond door motorstoring in Parijs
Prinses Amalia terug in Nederland na bedreigingen Mocro Maffia
Nieuwe club voor Sofyan Amrabat?
Nieuwe vliegtuigen voor Royal Air Maroc
Marokko in wereldtop goedkoopste familievakantiebestemmingen
Grotten van Hercules in Tanger bedreigd door bouwprojecten
Nieuwe vliegtuigen voor Royal Air Maroc
Marokko in wereldtop goedkoopste familievakantiebestemmingen
Grotten van Hercules in Tanger bedreigd door bouwprojecten
Jonge vrouw vermoord na wilde avond in toeristencomplex Marrakech
Rotterdamse influencer Armani vast in Marokko na omstreden blind dating
Marokkanen verwerpen influencers
Ezel verminkt in Marokko, beul vervolgd
Sahara: Omar Hilale’s droge antwoord aan Algerije