3 december 2011 - 15:30 - Cultuur
De Amerikaanse zangeres Jennifer Lopez, die donderdag in Marokko was ter gelegenheid van de opening van Morocco’Mall in Casablanca, zou meer dan één miljoen dollar hebben geïnd voor haar optreden.
De zangeres zong ondermeer haar hit "On the floor" uit het album "Love" gerealiseerd door de Marokkaanse producent, Nadir Khayat alias RedOne.
Jennifer Lopez, 42 jaar, vergezeld door haar partner, Casper, 24 jaar, danser in het gezelschap, die de ster vergezelde, landde woensdag in Casablanca aan boord van haar privé-vliegtuig uit Californië.
In zijn commentaar over de opening van het winkelcentrum, schreef de Spaanse krant Publico : "Morocco Mall is een luchtspiegeling in een woestijn van crisis", en voegde eraan toe dat de Europese merken die er zich vestigen, dit deden om aan de economische crisis te ontsnappen elders.
Het winkelcentrum, dat donderdag opende met veel tamtam in de aanwezigheid van 50 buitenlandse journalisten, is vooral bedoeld voor buitenlandse consumenten, aangezien de prijzen die worden gehanteerd niet overeenkomen met de koopkracht van de meerderheid van de Marokkanen, concludeert Publico.
Als belangrijkste bestemming mall in het Middellandse Zeegebied en Afrika, vergde Morocco’Mall een investering van twee miljard dirham.
Marokkaanse influencer in Algerije gearresteerd
Jonge vrouw vermoord na wilde avond in toeristencomplex Marrakech
Rotterdamse influencer Armani vast in Marokko na omstreden blind dating
Marokkanen verwerpen influencers
Ezel verminkt in Marokko, beul vervolgd
Sahara: Omar Hilale’s droge antwoord aan Algerije
Zangeres Karima Gouit op luchthaven Marrakech gearresteerd?
Actrice Sanaa Akroud keert definitief terug naar Marokko
Amsterdam eert ’Marokkaanse Van Gogh’ met brug
Influencer veroorzaakt schandaal op vlucht Royal Air Maroc
Eerste beelden Gladiator 2, deels opgenomen in Marokko (video)
Saad Lamjarred: concert in Egypte zorgt voor ophef
Medi 1 TV reageert op belediging Koning Mohammed VI
Britse rapper Professor Green en Karima Adebibe uiteen